MICRO CLEANSING FOAM 100ML/3.4FLOZ MICRO CLEANSING FOAM 100ML/3.4FLOZ

Mikro Arındırıc
545 TL

Her 1 TL'lik harcaman için 1 puan kazanırsın. 2500 puan topladığında puanların kupona dönüşür. Bir sonraki alışverişinde bu kupon ile dilersen alıverişini %10 indirimle yapabilir ya da sunulan orijinal boy

350025
SEPETTE -%20
  • tab description Ürün Açıklaması

    Mikro Arındırıcı

  • tab tips Kullanım Önerileri
    Lavanta ve Papatya aromasıyla cildi yatıştırırken, güçlü formülü cildi canlandırır. Mikro Besleyici
  • tab ingredients İçerik
    Advanced Night Micro Cleansing Fm Division: El (Estee Lauder)Ingrediente: Water , Sodium Cocoyl Isethionate , Butylene Glycol , Lauramidopropyl Betaine , Glycol Distearate , Glycerin , Sucrose , Citrullus Vulgaris (Watermelon) Fruit Extract , Lens Esculenta (Lentil) Fruit Extract , Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract , Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer , Silybum Marianum (Lady'S Thistle) Extract , Anthemis Nobilis (Chamomile) Flower Extract , Cocos Nucifera (Coconut) Oil , Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil , Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil , Polygonum Cuspidatum Root Extract , Caffeine , Cholesterol , Ceteth-20 , Sodium Pca , Algae Extract , Polyquaternium-10 , Sodium Lactate , Peg-6 Caprylic/Capric Glycerides , Sodium Chloride , Lauric Acid , Peg-150 Pentaerythrityl Tetrastearate , Methyldihydrojasmonate , Tocopheryl Acetate , Ethylhexylglycerin , Sodium Hydroxide , Potassium Sorbate , Disodium Edta , Bht , Phenoxyethanol , Linalool , Titanium Dioxide (Ci 77891)

    Bu içerik listesi değişebilir, lütfen satın alınan ürünün ambalajına bakın
  • Ürün Yorumları

Bayan Estée Lauder tarafından 1946’da kurulan Estée Lauder markası, o yıldan itibaren yenilikçiliğe ve en doğru servisi vermenin gücüne inanmaktadır. Bayan Estée Lauder markasını yaratırken eşsiz bilgi birkimini, deneyimlerini, tutkusunu, ailesinin önceliklerini ve tabi ki de örnek ürünlerini kullandı. Ona göre her kadın güzel olabilirdi. 1960 yılı itibariyle Estée Lauder ürünleri dünyaya açılarak 150'nin üzerinde ülkede satılmaya başlamıştır ve ikonik ürünleri ve servisleriyle günümüzde kozmetik sektörüne yön veren öncü markalardan biri olarak konumlanmış durumdadır.