Pleasures Intense - Eau de Parfum

0 Ürün Yorumu
Pleasures Intense - Eau de Parfum
Doğanın şehvetli ve baştan çıkarıcı tarafı ile feminenliğin birleşmesi. Orjinal pleasures'ın aydınl ... Devamını oku

5.255 TL (1)

15000 puan (1TL=1 puan) biriktirdiğinizde ya da 4.alışveriş gününüzde, Sephora Black üyelik seviyesine yükselirsiniz. Her 15000 puanda orijinal boy hediye ürün ya da %10 indirim kuponu kazanırsınız.

Güvenli ödeme

10715
  • Ürün Açıklaması

    Doğanın şehvetli ve baştan çıkarıcı tarafı ile feminenliğin birleşmesi. Orjinal pleasures'ın aydınlık berraklığına sahip. Üst Notalar: Yeşil Zambak, Le Charme Şakayık, Siyah Frenk Üzümü Orta Notalar: Fas Gülü, Pembe Kaplan Zambağı, Yasemin Alt Notalar: Akçaağaç, Benzoin Kristalleri, Vanilya

    Daha fazla

  • İçerik

  • Koku notaları

  • Ürün Açıklaması
  • İçerik
  • Koku notaları

Doğanın şehvetli ve baştan çıkarıcı tarafı ile feminenliğin birleşmesi. Orjinal pleasures'ın aydınlık berraklığına sahip. Üst Notalar: Yeşil Zambak, Le Charme Şakayık, Siyah Frenk Üzümü Orta Notalar: Fas Gülü, Pembe Kaplan Zambağı, Yasemin Alt Notalar: Akçaağaç, Benzoin Kristalleri, Vanilya

ALCOHOL DENAT., FRAGRANCE (PARFUM), WATER\AQUA\EAU, LINALOOL, GERANIOL, HYDROXYCITRONELLAL, CITRONELLOL, FARNESOL, EUGENOL, ISOEUGENOL, LIMONENE, CITRAL, BENZYL BENZOATE, CINNAMYL ALCOHOL, BENZYL ALCOHOL, TOCOPHEROL, DILAURYL THIODIPROPIONATE, BHT

Bu içerik listesi değişebilir, lütfen satın alınan ürünün ambalajına bakın

Üst Nota: Greyfurt, Yeşil Notlar, Demirhindi
Orta Nota: Lavanta, Biber, Zencefil, Kişniş
Alt Nota: Benzoin, Sandal Ağacı, Meşe Yosunu, Abanoz

Müşteri Yorumları

Yorumların yayınlanma koşulları

Bayan Estée Lauder tarafından 1946’da kurulan Estée Lauder markası, o yıldan itibaren yenilikçiliğe ve en doğru servisi vermenin gücüne inanmaktadır. Bayan Estée Lauder markasını yaratırken eşsiz bilgi birkimini, deneyimlerini, tutkusunu, ailesinin önceliklerini ve tabi ki de örnek ürünlerini kullandı. Ona göre her kadın güzel olabilirdi. 1960 yılı itibariyle Estée Lauder ürünleri dünyaya açılarak 150'nin üzerinde ülkede satılmaya başlamıştır ve ikonik ürünleri ve servisleriyle günümüzde kozmetik sektörüne yön veren öncü markalardan biri olarak konumlanmış durumdadır.