Black Phantom - Eau de Parfum

0 Ürün Yorumu
Black Phantom - Eau de Parfum
Martinique'den gelen rom akoru, 'korsanların suyu' olarak bilinen, güçlü kahvenin kokusunu kalbinde ... Devamını oku

8.300 TL (1)

1000 puan (1TL=1 puan) biriktirdiğinizde ya da 4.alışveriş gününüzde, Sephora Black üyelik seviyesine yükselirsiniz. Her 10000 puanda orijinal boy hediye ürün ya da %10 indirim kuponu kazanırsınız.

Güvenli ödeme

500561
Tüm siparişlerde ücretsiz kargo
  • Ürün Açıklaması

    Martinique'den gelen rom akoru, 'korsanların suyu' olarak bilinen, güçlü kahvenin kokusunu kalbinde keskinleştirirken, vetiver esansıyla denge sağlar. Tehlikeli bir ısırık gibi gizlenen siyanür akoru, ölümün kendisinden gelen bir gülümseme gibi tehditkar bir şekilde saklanır. Şeker kamışı ve koyu, kremsi sandal ağacı, zorlu bir yolculuğun tatlı bir ödül taşıdığını garanti ederek size gülümser.

    Kilian Hennessy'ye göre lüks sonsuza kadar sürmeli. Bu nedenle Black Phantom Eau de Parfum şişesi sonsuz sayıda yeniden doldurulabilir.

    Daha fazla

  • Kullanım Önerileri

  • İçerik

  • Koku notaları

  • Ürün Açıklaması
  • Kullanım Önerileri
  • İçerik
  • Koku notaları

Martinique'den gelen rom akoru, 'korsanların suyu' olarak bilinen, güçlü kahvenin kokusunu kalbinde keskinleştirirken, vetiver esansıyla denge sağlar. Tehlikeli bir ısırık gibi gizlenen siyanür akoru, ölümün kendisinden gelen bir gülümseme gibi tehditkar bir şekilde saklanır. Şeker kamışı ve koyu, kremsi sandal ağacı, zorlu bir yolculuğun tatlı bir ödül taşıdığını garanti ederek size gülümser.

Kilian Hennessy'ye göre lüks sonsuza kadar sürmeli. Bu nedenle Black Phantom Eau de Parfum şişesi sonsuz sayıda yeniden doldurulabilir.

Temiz tene 15-20cm mesafeden uygulanır.

ALCOHOL DENAT. , FRAGRANCE (PARFUM) , AQUA - WATER - EAU , ISOEUGENOL , BHT ,

Rom, Kahve, Siyanür

Müşteri Yorumları

Yorumların yayınlanma koşulları

Lüks öncülerinin varislerinden olan köklü tarihiyle Kilian Hennessy, 2007 yılında, zarafet ve mutlak lüksün tavizsiz ve mükemmel bir kombinasyonu olan markasını piyasaya sürdü. "Eko-lüks" anlayışından vazgeçmeyen ve kreasyonlarının her birinin nesilden nesile aktarılmasını sağlayan marka, en üst düzey gelişmişliğe sahip ürünler tasarlamayı hedefleyerek parfüm sektöründe on yıllık bir devrimi kutluyor.