{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }

Hoşgeldin

Bu alandan giriş yapabilir veya Sephora'nın tüm avantajlarından yararlanabilmek için bir hesap oluşturabilirsiniz.

Giriş Yap Üye Ol
Mesafeli Satış Sözleşmesi

Mesafeli Satış Sözleşmesi

Mesafeli Satış Sözleşmesi

Bu satış sözleşmesi, alışverişinizi tamamladıktan sonra aldığınız ürün bilgileri ile güncellenip tarafınıza iletilecektir.

Önsöz

Sephora Kozmetik A.Ş., işbu mesafeli satış kanalı üzerinden satışa sunulan ürünleri yalnızca perakende olarak nihai tüketicilere ulaştırmaktadır/satmaktadır. Perakende satış olmadığı açık olan her türlü sipariş ve genel olarak tüm hileli siparişler Sephora Kozmetik A.Ş. tarafından geçersiz sayılacaktır. Tüketici, işbu mesafeli satış kanalı üzerinden yaptığı alışverişin profesyonel/mesleki/ticari faaliyetleri ile ilgili kabul, beyan ve taahhüt eder. İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi (“Sözleşme”) kapsamında, tüketici (“Alıcı”) ve Sephora Kozmetik A.Ş. (“Satıcı”), ayrı ayrı “Taraf”, birlikte “Taraflar” olarak anılacaktır.

1- Amaç ve Konu

İşbu Sözleşme, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun (“Kanun”) ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (“Yönetmelik”) uyarınca, Satıcı’ya ait www.sephora.com.tr adlı internet sitesi üzerinden (“İnternet Sitesi”) elektronik olarak sipariş edilen ürünlerin satış ve teslimatına ilişkin hüküm ve koşulları hakkında Alıcı’yı bilgilendirmek ve Tarafların karşılıklı hak ve yükümlülüklerini belirlemek amacıyla düzenlenmiştir. İşbu hak ve yükümlülükler, Satıcı tarafından İnternet Sitesi üzerinden satışa sunulan tüm ürünler için geçerli olacaktır:

Bunun sonucunda, Alıcı tarafından İnternet Sitesi üzerinden satışa sunulan bir ürünün sipariş verilmesi, Alıcı’nın sipariş vermeden önce hakkında bilgi sahibi olduğu işbu Sözleşme’nin tamamının kabul edilmesi anlamına gelir.

Satıcı, işbu genel Sözleşme hükümlerini tek taraflı değiştirme hakkını saklı tutar. Ancak, Alıcı tarafından siparişin verilmesi anında geçerli olan Sözleşme hükümleri, ilgili sipariş için uygulanacaktır.

İşbu Sözleşme, İnternet Sitesi’nde yer alan “Yasal Uyarı ve Kullanım Şartları” ile tamamlanmaktadır.

2- Sözleşme Konusu Ürünün/Ürünlerin Temel Nitelikleri
Açıklama Adet KDV Dahil Tutar Toplam Tutar
[-] [-] [-] TL [-] TL
Kargo Bedeli [-] TL
Ödeme Şekli [-] TL
Ödenecek Toplam Tutar (KDV Dahil) [-] TL

3- Satıcıya İlişkin Bilgiler
4- Alıcıya İlişkin Bilgiler
5- Genel Hükümler
5.1 Ürün Bedeli

İnternet Sitesi’nde yer alan ürünlere, Alıcı tarafından ilgili siparişin verildiği anda geçerli olan ve TL cinsinden belirtilen satış fiyatları uygulanır. İnternet Sitesi’nde yer alan ürünlerin satış fiyatı Satıcı tarafından zaman zaman değiştirilebilir. Söz konusu değişiklikler, Alıcı’nın hali hazırda vermiş olduğu siparişi etkilemeyecektir. İnternet Sitesi’nde belirtilen satış fiyatları yalnızca uzaktan mesafeli satışlar için geçerlidir.

İnternet Sitesi’nde belirtilen satış fiyatlarına kargo ücreti dahil değildir; kargo ücreti satın alınan ürünlerin bedeline ayrıca eklenecektir. Kargo ücreti, Alıcı tarafından sipariş kaydedilmeden önce belirtilecektir.

İnternet Sitesi’nde belirtilen satış fiyatlarına katma değer vergisi (KDV) dahildir.

5.2 Ürün Temel Nitelikleri

Alıcı, İnternet Sitesi üzerinden farklı kategorilerde yer alan bir veya birden fazla ürün seçebilir.

Satıcı, İnternet Sitesi üzerinden satışa sunulan ürün çeşitliliğini, özellikle tedarikçilerinden kaynaklanan sebeplerden dolayı her zaman için değiştirebilir. Söz konusu değişiklikler Alıcı’nın halihazırda vermiş olduğu siparişi etkilemeyecektir.

İnternet Sitesi üzerinden satışa sunulan ürünler, yürürlükteki Türk mevzuatına uygundur.

5.3 Ürün Stok Bilgisi

Özel teklifler, promosyonlar, kampanyalar veya indirimler belirtilen tarihlerde ve/veya stoklar tükenene kadar geçerli olacaktır. Satıcı, İnternet Sitesi içerisinde verilen puan, indirim gibi özel haklar konusunda sistem kural ihlali ve sistem hatası gibi olası durumlarda sipariş iptali yetkisine sahiptir. Bu konuda Satıcı’dan herhangi bir talepte bulunulamaz.

Ürün stok bilgisi, Alıcı’ya sipariş verdiği anda bildirilir. İşbu bilgilendirmede, teknik sebeplerden dolayı hata veya değişiklik istisnai olarak söz konusu olabilir. Her ne sebeple olursa olsun, ürünlerin bir kısmının veya tamamının stoklarda bulunmadığı hallerde, ürünlerin ne zaman temin edileceği veya siparişin tamamını veya bir kısmının iptal edildiği bilgisi, sipariş verildikten sonra Alıcı’ya bildirilir.

5.4 Sipariş

Alıcı tarafında nsipariş verilmesi, İnternet Sitesi’nde yer alan “Yasal Uyarı ve Kullanım Şartları” metninin kabulü anlamına gelir.

Tüm siparişler, işbu hükümlere ve İnternet Sitesi’nde yer alan “Yasal Uyarı ve Kullanım Şartları” metninin kabulü uygun şekilde işleme alınmaktadır.

Siparişin onaylanmasından önce, Alıcı siparişinin son haline ilişkin detaylarını teyit edebilir ve varsa yanlışlıkları düzeltebilir.

İşbu Sözleşme, Alıcı’nın siparişini, “Ödemenizi onaylayın” veya “Sepetinizi onaylayın” sekmesine tıklayarak onaylaması ile akdedilmiştir. Alıcı’nın, onayladığı söz konusu siparişinin ve özellikle işbu Sözleşme’nin içeriğini ve şartlarını, siparişini onayladığı anda ödeme yükümlülüğü doğacağını ve sipariş ettiği ürünlerin fiyatını, hacmini/ağırlığını, temel özelliklerini, adedini ve teslimat koşullarını bildiği varsayılır. Söz konusu sipariş, Alıcı’nın sağladığı e-posta adresine e-posta gönderilerek teyit edilecektir. Satıcı, işbu teyit e-postasının fiziksel veya elektronik ortamda saklanmasını tavsiye eder. Alıcı’nın e-posta adresine erişimde problem olması veya işbu teyit e-postasının alınamaması halinde, Satıcı’nın sorumluluğu doğmaz. Böyle bir durumda, Satıcı tarafından hukuka uygun nedenlerden dolayı siparişin iptal edilmesi hariç olmak üzere, onaylanan sipariş geçerli kabul edilir. Şüpheye mahal vermemek adına, Alıcı’nın işbu Sözleşme Madde 6’da belirtilen cayma hakkı saklıdır.

Sözleşme konusu ürünün Alıcı’ya teslimatı için, Ön Bilgilendirme Formunun ve işbu Sözleşme’nin Alıcı tarafından elektronik olarak akdedilmiş/onaylanmış ve satış bedelinin tamamının Alıcı tarafından ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedelinin tamamı veya bir kısmı ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir veya İnternet Sitesi’nin kullanımında herhangi bir hileli işlem veya buna teşebbüs tespit edilir ise, Satıcı siparişi ifa etmekten ve siparişin teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

5.5 Ödeme

Alıcı aşağıda belirtilen ödeme yöntemlerini kullanabilecektir. Alıcı, ödeme yapmak için tercih ettiği yöntemler ile ilgili gerekli olan tüm yasal izinlere/statüye sahip olduğunu kabul ve beyan eder.

- Banka Kartları: İnternet Sitesi üzerinden kabul edilen banka kartları: Visa, American Express ve Master Card

- Sephora Hediye Kartları: [•]

5.7 Teslimat

Satıcı, Alıcı tarafından verilen siparişi taahhüt ettiği süre içerisinde, her halükârda siparişin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 30 (otuz) gün içinde, Alıcı’nın Madde 4’te belirttiği teslimat adresine teslim edecektir.

[Bölgelere/şehirlere göre veya başka gönderim kısıtlamaları var ise belirtilmelidir.]

Satıcı, ürünün sağlam, eksiksiz ve siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile birlikte teslim edilmesinden sorumludur.

Satıcı mücbir sebepten dolayı ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu Alıcı’ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde Alıcı, söz konusu siparişinin iptal edilmesini ve sipariş bedelinin iadesini ve/veya sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin, engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir.

5.8 Ayıplı Ürünler

Alıcı veya siparişi teslim alan üçüncü kişiler, ürün kutuları ve ambalajları ile ürünün dış görünümünü teslimat sırasında kontrol etmelidir.

Ürün kutusunun açık olması, hasarlı olması veya üzerinde sıvı lekesi bulunması, ürünlerde (eksik veya kırık/hasarlı ürün olması) olağan dışı durum olması veya yanlış ürün gelmiş olması durumlarında Alıcı veya siparişi teslim alan üçüncü kişi aşağıdaki prosedürü izlemelidir.

Alıcı veya siparişi teslim alan üçüncü kişi, yukarıda belirtilen olağandışı bir durumla karşılaşmaları halinde, izleyecekleri prosedürü 0850 622 77 47 numaralı Sephora Müşteri Hizmetlerini arayarak da öğrenebilirler.

- İzlenecek Prosedür: Öncelikle lütfen kutuyu/ambalajı (varsa bant ve/veya mührü) açmayınız; aksi halde iade talebiniz karşılanmayacaktır. Talebinizi oluşturmak için 14 (ondört) gün içinde İnternet Sitesi hesabınız üzerinden veya İnternet Sitesine sipariş numaranız ile giriş yaparak iade etmek istediğiniz siparişiniz ile ilgili İade Formu doldurunuz. Söz konusu İade Formunu doldurduktan sonra tarafınıza verilecek olan kod numarası, fatura veya irsaliye belgesi ile birlikte ürünü Yurtiçi Kargo veya en yakın Sephora mağazasına ücretsiz olarak teslim edebilirsiniz. Söz konusu ürün/ürünler ve talebiniz incelenerek tarafınıza en kısa sürede dönüş yapılacaktır. Talebinizin haklı bulunması durumunda iade edilen ürüne ilişkin kargo masrafları da dahil olmak üzere tarafınızca yapılmış tüm ödemeler satın alma işlemini yaparken kullanmış olduğunuz ödeme aracına uygun şekilde tarafınıza iade edilecektir.

5.9 Öneri ve Şikayetler

İnternet Sitesi üzerinden satışa sunulan ürünlere ve ürünlerin kullanımına ilişkin tüm sorularınız, şikayetleriniz ve tavsiyeleriniz için Sephora Müşteri Hizmetlerine 0850 622 77 47 numaralı telefondan ulaşabilir veya İnternet Sitesi üzerinde “Bize Ulaşın” sekmesine tıklayarak mesajınızı bırakabilirsiniz. Kişiye özel tavsiye almak veya tester (deneme amaçlı ürün) ürünlerimizi denemek için Mağazalarımızı ziyaret edebilirsiniz.

6- Cayma Hakkı

Satın almış olduğunuz ürünlere ilişkin olarak, ürünü teslim aldığınız veya ürünün gönderildiği üçüncü kişiye teslim edildiği tarihten itibaren 14 (ondört) gün içerisinde, herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve/veya cezai şart ödemeksizin cayma hakkınızı kullanabilirsiniz. Yine ilgili ürünün tarafınıza teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkınızı kullanabilirsiniz.

Cayma hakkının kullanılabilmesi için, Yönetmeliğin 15. Maddesinin 1. Fıkrasının (ç) bendine göre “Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmelerde” cayma hakkı kullanılamadığından dolayı; öncelikle ilgili ürünün ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurlarının kesinlikle açılmamış olması gerekmektedir, aksi halde iade talebiniz karşılanmayacaktır. Talebinizi oluşturmak için 14 (ondört) gün içinde İnternet Sitesi hesabınız üzerinden veya İnternet Sitesine sipariş numaranız ile giriş yaparak iade etmek istediğiniz siparişiniz ile ilgili İade Formu doldurunuz. Söz konusu İade Formunu doldurduktan sonra ürününüzü tarafınıza verilecek olan kod numarası, fatura veya irsaliye belgesi ile birlikte ürünü Yurtiçi Kargo veya en yakın Sephora mağazasına ücretsiz olarak teslim edebilirsiniz. Söz konusu ürün/ürünler ve talebiniz incelenerek tarafınıza en kısa sürede dönüş yapılacaktır. Talebinizin haklı bulunması durumunda iade edilen ürüne ilişkin teslim masrafları da dahil olmak üzere tarafınızca yapılmış tüm ödemeler satın alma işlemini yaparken kullanmış olduğunuz ödeme aracına uygun şekilde 14 (ondört) gün içinde tarafınıza iade edilecektir.

Ürün bedelinin iadesinde bankalardan kaynaklanan gecikme ve aksaklıklardan dolayı Satıcı sorumlu tutulamaz.

İşbu Sözleşme’de belirtilen anlaşmalı kargo şirketi dışında iade kabul edilmeyecektir.

Yönetmelik uyarınca aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkı kullanılamaz:

a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.

d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.

ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.

h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

Özellikle belirtmek isteriz ki, yukarıda da açıklandığı üzere, niteliği itibariyle kozmetik ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.

7- Uyuşmazlık Çözüm Yeri

İşbu Sözleşme ile ilgili çıkacak ihtilaflarda her yıl Ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen değere kadar Alıcı’nın yerleşim yerindeki veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki il veya ilçe tüketici hakem heyeti, söz konusu değerin üzerindeki ihtilaflarda ise Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.

İşbu Sözleşme [•] tarihinde düzenlenmiştir. İşbu belge ile Alıcı, Yönetmeliğin 5. Maddesinde yer alan tüm hususlarda bilgi edindiğini ve siparişi onayladığı ve ödeme yükümü altına gireceğini bildiğini kabul ve beyan etmektedir. Alıcı, işbu Sözleşme’yi elektronik ortamda akdetmekle ürün/ürünlere ve kendisine ait bilgileri edindiğini ve bu bilgilerin doğruluğunu teyit ettiğini kabul ve beyan etmektedir.

Tarih: [•]