{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }

Hoşgeldin

Bu alandan giriş yapabilir veya Sephora'nın tüm avantajlarından yararlanabilmek için bir hesap oluşturabilirsiniz.

Giriş Yap Üye Ol
Hakkımızda

Hakkımızda

HAKKIMIZDA

Fransa’da 1969’da Dominique Mandonnaud tarafından kurulan Sephora, kısa sürede ‘Güzelliğin Kalp Atışı’ olarak ön plana çıkmaya başladı. Self-servis mantığından esinlenen bir deneyim modeli oluşturan Mandonnaud, güzellik sektörünün en dikkat çekecek özelliklerini ön plana çıkararak, güzellik ürünlerini herkes için ulaşılabilir kılmak üzere seçkin bir konsept geliştirdi. Yenilikçi mağaza tasarımıyla, alışveriş deneyiminde devrim yaratarak Sephora’nın mükemmel güzelliğin adresi olmasını sağladı.

250 marka ve 16 bin ürün seçeneğinin yer aldığı benzersiz bir yelpazeye sahip Sephora, tüketicilerine; dokunmanın, hissetmenin ve test etmenin serbest olduğu mağazalarında, hem lüks hem de ulaşılabilir markalara ulaşma olanağı sunuyor. Sephora Collection markası ile her zaman öncü bir ürün yelpazesi sunan Sephora, yenilikçi güzellik trendlerini kozmetik tutkunlarıyla buluşturuyor.

Eğitimli güzellik uzmanları, enerjileri ve coşkularıyla olağanüstü bir hizmet sunarak tüketicilerini daha çok memnun etmek ve güzellik trendlerini yakalamayı sağlamak için mağazalarda her zaman sizleri bekliyor. Güzellik uzmanlarının rehberliğinde, güzellik tutkunlarına makyaj&bakım servisleri ve parfüm seçimi konusunda yardımcı olan Sephora, dolu dolu bir güzellik deneyimi yaşatıyor.

Bugün dünyadaki en büyük lüks grubu Louis Vuitton Moët Hennessy ( LVMH ) Grubu’na ait Sephora, Avrupa, Orta Doğu, Amerika ve Asya’da olmak üzere toplam 34 ülkede faaliyet gösteriyor.

Sephora, 1999 yılından beri, herkesin saat veya yer fark etmeksizin, Sephora dünyasına erişebilmesi için, 10 farklı dilde ziyaret edilebilen, 17 online satış sitesinin bulunduğu portalıyla online olarak da tüketicilerine ulaşıyor.

Sephora “Güzelliğin Kalp Atışı” sloganıyla tüketicilerini hayat felsefesi konusunda da teşvik ederken, güzellikte de iddialı seçimler için yönlendiriyor. Markanın « Sephora Stands », programı altında toplanan taahhütleri, hem sosyal hem çevresel açıdan sorumlu girişimlerin geliştirilmesine katkıda bulunuyor. Bu program sayesinde SEPHORA ve iş ortakları, pozitif sosyal etkilerini artırmayı amaçlayan ortak bir taahhüdü paylaşıyor.

Size en yakın Sephora mağazasını, iletişim bilgilerini, çalışma saatlerini ve sunduğu hizmetleri öğrenmek için Mağazalar bölümümüze gidebilirsiniz.

Sorularınız veya önerileriniz varsa bize ulaşabilirsiniz . Sephora deneyiminizi her geçen gün daha da iyileştirmek için sizin düşüncelerinizi temel alıyoruz!