Dream Dusk - Eau de Parfum

0 Ürün Yorumu
Dream Dusk - Eau de Parfum
2.155 TL (1)
Bahar çiçekleri havayı koklarken ve güneş gökyüzünü aydınlatıp duyularınızı canlandırırken çiçek a ... Devamını oku

2.155 TL (1)

1000 puan (1TL=1 puan) biriktirdiğinizde ya da 4.alışveriş gününüzde, Sephora Black üyelik seviyesine yükselirsiniz. Her 10000 puanda orijinal boy hediye ürün ya da %10 indirim kuponu kazanırsınız.

Güvenli ödeme

  • visa
  • amex
  • mastercard
577166
  • tab description Ürün Açıklaması

    Bahar çiçekleri havayı koklarken ve güneş gökyüzünü aydınlatıp duyularınızı canlandırırken çiçek açan bir bahçede yürüdüğünüzü hayal edin. İşte Luxury Fragrance koleksiyonunun en neşeli ve bahar kokulu üyesi: Dream Dusk. Ana notası kiraz çiçeği olan ve tutkuyu sembolize eden Dream Dusk, sizin enerjinizi daha da yükseltecek, baharda yeni açmış çiçeklerle dolu notaların kokusu sizi neşelendirecek. Ana Nota: Kiraz Çiçeği Alt Notalar: Siyah Frenk Üzümü Tomurcukları, Sardunya

  • tab tips Kullanım Önerileri
    15-20 cm uzaktan, enseye, omuz başlarına ve saç uçlarına sıkınız. Göze ve tahriş olmuş deriye temas ettirmeyiniz.
  • tab ingredients İçerik
    ALCOHOL DENAT., FRAGRANCE (PERFUME), WATER\AQUA\EAU, PPG-12/SMDI COPOLYMER, HYDROXYETHYLCELLULOSE, POLOXAMER 407, POLYURETHANE-1, LINALOOL, HYDROXYCITRONELLAL, HEXYL CINNAMAL, BENZYL SALICYLATE, LIMONENE, CITRONELLOL, BENZYL BENZOATE, GERANIOL, CITRAL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CINNAMYL ALCOHOL, FARNESOL, EUGENOL, ISOEUGENOL, BENZYL ALCOHOL, ETHYLYL METHOXYCINNAMATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, RED 33 (CI 17200), EXT. VIOLET 2 (CI 60730), YELLOW 5 (CI 19140)
  • tab olfactory Koku notaları
    Ana Nota: Kiraz Çiçeği Alt Notalar: Siyah Frenk Üzümü Tomurcukları, Sardunya
  • Ürün Yorumları

    Yorumların yayınlanma koşulları

Bayan Estée Lauder tarafından 1946’da kurulan Estée Lauder markası, o yıldan itibaren yenilikçiliğe ve en doğru servisi vermenin gücüne inanmaktadır. Bayan Estée Lauder markasını yaratırken eşsiz bilgi birkimini, deneyimlerini, tutkusunu, ailesinin önceliklerini ve tabi ki de örnek ürünlerini kullandı. Ona göre her kadın güzel olabilirdi. 1960 yılı itibariyle Estée Lauder ürünleri dünyaya açılarak 150'nin üzerinde ülkede satılmaya başlamıştır ve ikonik ürünleri ve servisleriyle günümüzde kozmetik sektörüne yön veren öncü markalardan biri olarak konumlanmış durumdadır.