{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }

Hoşgeldin

Bu alandan giriş yapabilir veya Sephora'nın tüm avantajlarından yararlanabilmek için bir hesap oluşturabilirsiniz.

Giriş Yap Üye Ol
        İade Prosedürü

        İade Prosedürü

        Ürünü nasıl iade edebilirim?

        Web sitemizden almış olduğunuz ürünü kullanmadan ve ambalajı açılmamış şekilde teslim tarihinden itibaren on dört (14) gün içinde iade edebilirsiniz.

        İnternet siparişleriniz ile ilgili iade taleplerinizi websitemiz üzerindeki “Siparişlerim” altında yer alan iade butonuna basıp gerekli bilgileri doldurun.

        İade konusunda destek almak istediğinizde Müşteri Hizmetlerimizi 0 850 622 7747 no’lu numaradan arayabilir ya da bize info@sephora.com.tr email adresinden ulaşabilirsiniz.

        Not: Ürünler fatura veya sevk irsaliyeleri ile birlikte, orijinal ambalajında ve zarar görmemiş şekilde iade edilmelidir. Ürün ile teslim edlien hediye ve aksesuarlar da iade ile birlikte gönderilmelidir.

        DİKKAT
        • Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim almadan önce kargo firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturularak ürünü teslim almayınız. Tutanak tutturmamanız durumunda, ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.
        • Kişiselleştirilmiş ürünler iade edilemez.
        • Hediyeler aşağıda bulabileceğiniz açıklamalara göre, sevk irasaliyesiyle birlikte iade edilebilir
        Kargo ile iade
        • 1. Ürününüzü iade için hazırlayın:
        • Nakliye sırasında ürünün zarar görmemesi için ürünü dikkatlice -tercihen orijinal paketini kullanarak- paketleyin.

          “Siparişlerim” altında yer alan iade butonuna basıp gerekli bilgileri doldurun.

        • 2. Sephora.com.tr ve Sephora Uygulaması üzerinden yapılan iadelerde anlaşmalı kargo şirketi ile ücretsiz gönderim yapabileceğinizi hatırlatırız. Kargo şirketi bilgileri sitemizde yer almaktadır.
        • Fatura ya da İrsaliye üzerindeki iade bölümünü doldurun. Bu dökümanı kutunun içine ekleyip kargo şirketine teslim edin.

        • 3. İadeniz Sephora’ya ulaştığında:
        • Ürün kontrol edilecek ve iade koşullarını sağladığı takdirde kullanmış olduğunuz ödeme aracına uygun şekilde iade işlemleri başlatılacaktır.

        Geri ödeme süresi ve yöntemleri nelerdir?

        Geri ödemeniz, iade talebinizin uygun bulunması üzerine kullanmış olduğunuz ödeme aracına uygun olarak 14 (ondört) gün içinde yapılacaktır.

        Ürün size ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek ürün şikayetleri ve kusurlu ürünler hakkında , Pazartesi- Cumartesi saat 09.00 ile 18.00 arasında 0 850 622 7747 numaralı telefondan müşteri hizmetleri yetkilisine ulaşmanız gerekmektedir. Bu tür durumlarda bu formu doldurmadan önce, müşteri temsilcimiz ile görüşmeniz gerekmektedir. Sorunun kullanıcı kaynaklı olmadığının tespit edilmesi durumunda telafisi yapılacaktır.

        Detaylı iade şartlarına www.sephora.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

        Lütfen aşağıdaki seçeneklerden birini seçiniz.

        CAYMA HAKKI

        • Yanlış Ürün Seçimi
        • Renk Değişikliği
        • Ürün Boyut
        • Fikir Değişikliği
        • Diğer

        İade etmek İstediğiniz ürünler için aşağıdaki tabloyı eksiksiz doldurunuz.