{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }

Hoşgeldin

Bu alandan giriş yapabilir veya Sephora'nın tüm avantajlarından yararlanabilmek için bir hesap oluşturabilirsiniz.

Giriş Yap Üye Ol
GÜVENLİ GÜZELLİK DENEYİMİ SEPHORA'DA!

GÜVENLİ GÜZELLİK DENEYİMİ SEPHORA'DA!

SIKÇA SORULAN SORULAR - HİJYEN TEDBİRLERİ

YENİDEN AÇILMADAN ÖNCE MAĞAZALARINIZI PROFESYONEL ŞEKİLDE DEZENFEKTE ETTİNİZ Mİ?

Evet; mağazalarımızın tamamı açılmadan önce resmi yönergeler doğrultusunda profesyonel ekipler tarafından, Hijyenix marka adı altında Sağlık Bakanlığı onaylı listesinde bulundan Huwa-San TR-50 dezenfektanı ile dezenfekte ve sterilize edildi. Güvenlik tedbirleri kapsamında ayrıca mağazalarımız ve tüm deneme ürünlerimiz düzenli bir şekilde dezenfekte edilmektedir.

ZORUNLU HİJYEN UYGULAMALARININ DIŞINDA EK BİR TEDBİRİNİZ VAR MI?

Bugüne kadar daha önce hiç deneyimlemediğimiz bir sürecin içindeyiz. Bu süreçte, sizlerin ve güzellik uzmanlarımızın sağlığını korumak en büyük önceliğimiz.  Bu kapsamda T.C Sağlık Bakanlığı ve Dünya Sağlık Örgütü’nün önerdiği hijyen kurallarını  mağazalarımızda uyguluyoruz.  Mağazalarımızda  maske kullanımı zorunludur. Mağazaya giriş yapılmadan önce güzellik uzmanlarımızın aynı zamanda güvenlik ve temizlik görevlilerinin ateşi ölçülmektedir. Sosyal mesafe hepimizi korur. Bu sebeple, yakın temas gerektiren aktiviteler ve mağaza içi servislerimizi bir süreliğine durdurma kararı aldık.


ÖDEME NOKTALARINDA (KASALARDA) EKSTRA GÜVENLİK TEDBİRİ ALIYOR MUSUNUZ?

Elbette; alışveriş deneyiminiz boyunca önceliğimiz sağlığınız. Kasa noktalarına geldiğinizde zeminde özel şeritler/stickerlar göreceksiniz. Bu şeritler, 1.5 metrelik sosyal mesafe kuralı kapsamında nerede durabileceğinizi işaret eder. Bunun yanında her ödeme noktasına siz ve çalışanlar arasındaki güvenli mesafeyi korumak amacıyla  koruma panelleri kurduk. Kasada görev alan güzellik uzmanlarımızın maske ve eldiven kullanımı zorunludur. Herkesin güvenliği için alışverişiniz esnasında temassız kredi kartı kullanmanızı özellikle rica ederiz. Pos cihazlarımız düzenli olarak dezenfekte edilmektedir. El hijyeniniz için pos cihazımızı kullanmadan önce dezenfektanlarımızı kullanabilirsiniz. Pos cihazlarımız her kullanım sonrası dezenfekte edilmektedir. Bunun yanında mağazamızdan ayrılırken el dezenfektanı ile ellerinizi mağazamızdan çıkmadan dezenfekte edebilirsiniz.


ALIŞVERİŞ SEPETLERİ KULLANILDIKTAN SONRA ATILIYOR MU YOKSA ÜCRETSİZ HİZMETLER KISMINDA KALMAYA DEVAM EDİYOR MU? ​

Mağaza deneyiminiz boyunca kullanılan alışveriş sepetleri her kullanımdan önce sterilize edilmektedir, strerilizasyon sonrasında tekrar kullanılabilir.

ÜRÜNLERE DOKUNUP TESTER OLANLARI DENEME HAKKIM VAR MI? 

Mağazalarımızda iyi bir güzellik deneyimi yaşamanız ve ürünleri yakından inceleyebilmeniz adına size ideal bir ortam sunmayı hedefliyoruz. Ancak mağazalarımızdaki güzellik deneyiminin, hem sizler hem de güzellik uzmanlarımız için güvenli bir şekilde devam edebilmesi için çok dikkatli olmamız gerekiyor. Mağazalarımızda tüm deneme ürünlerimiz dezenfekte edilmiş ve koruma amaçlı kaplanmıştır. Güzellik uzmanlarımız, ürün ve renk seçenekleriyle ilgili tüm sorularınız için her zamanki gibi yanınızda olacaktır. 

DENEME ÜRÜNLERİ COVID-19 SALGININDAN SONRA DEĞİŞTİRİLDİ Mİ?

Bütün deneme ürünlerimiz Covid-19 salgınından sonra derinlemesine temizlenip dezenfekte edildi. Ancak herkesin güvenliği için bir süreliğine deneme ürünleri kullanılmamaktaıdr. Güzellik uzmanlarımız, ürün ve renk seçenekleriyle ilgili tüm sorularınız için her zamanki gibi yanınızda olacaktır.

MAĞAZALARINIZA GİRİŞ YAPAN ZİYARETÇİ SAYISINI KISITLAYICI BİR UYGULAMANIZ VAR MI?

Mağazalarımızı özgürce ziyaret edebileceğiniz günü sabırsızlıkla bekliyoruz ancak hem sizlerin hem de güzellik uzmanlarımınızın güvenliği için şimdilik sadece aynı anda belirli sayıda ziyaretçi ağırlayabiliyoruz. Güvenlik tedbirleri doğrultusunda mağazalarımızda 1.5 metrelik sosyal mesafe  kuralını uyguluyor, AVM mağaza içi kuralları gereğince 8 m2’ye 1 ziyaretçi kuralına sadık kalıyoruz. Mağaza girişinde sizi yönlendirmek üzere bir güzellik uzmanımız sizi bekleyecek. Böylelikle mağazaya giriş sıranız geldiğinde mağazalarımızda güvenli bir şekilde güzellik deneyimi yaşayabileceksiniz.

NAKİT, HEDİYE KARTI, HEDİYE ÇEKİ GİBİ FARKLI ÖDEME SEÇENEKLERİNİ HALA KABUL EDİYOR MUSUNUZ?

Evet kabul ediyoruz ancak teması azaltmak adına ödemelerinizi temassız kredi kartı ile yapmanızı tavsiye ediyoruz. Pos cihazlarımız düzenli olarak dezenfekte edilmektedir. El hijyeniniz için pos cihazımızı kullanmadan önce dezenfektanlarımızı kullanabilirsiniz.

MAĞAZA AÇILIŞ SAATLERİNDE HERHANGİ BİR DEĞİŞİKLİK VAR MI?

1 Haziran tarihinden itibaren mağazalarımız 11.00 – 19.00 saatleri arasında sizlere hizmet vermeye hazır olacaktır. Mağazalarımızın çalışma saatleri AVM’lerin belirlediği çalışma saatlerine göre değişiklik gösterebilir. Güncel Sephora Mağazaları çalışma saatleri bilgisine https://www.sephora.com.tr/stores/ adresinden ulaşabilirsiniz. Sizlerle yeniden bir araya gelmek için sabırsızlanıyoruz. 

MAĞAZA İÇİ SERVİSLERİNİZ İÇİN RANDEVU ALABİLİYOR MUYUZ?

 Sizleri en trend ve pratik makyaj servislerimiz ile mutlu etmeyi, cilt bakım rutinlerinizi sizlerle birlikte gerçekleştirmeyi ve kaş şekillendirme servisimizle göz alıcı bir güzellik deneyimi sunmayı çok özledik. Ancak bir süre, resmi yönergeler doğrultusunda sizin ve güzellik uzmanlarımızın güvenliği için servislerimizi değiştirmemiz gerekiyor. Sosyal mesafe hepimizi korur. Bu sebeple, yakın temas gerektiren aktiviteler ve mağaza içi servislerimizi bir süreliğine durdurma kararı aldık.

MAĞAZA ÇALIŞANLARINIZA SOSYAL MESAFE KURALLARI EĞİTİMİ VERİLDİ Mİ ?

Hepimizin sağlığını korumak adına bu durum şu an bizim gündemimizdeki en önemli konu. Mağazalarımızı yeniden açmadan önce, tüm Sephora çalışanları hem sizlerin hem de kendi sağlıklarını korumak için yoğun eğitim aldılar. Sosyal mesafe kurallarına ek olarak, güzellik uzmanlarımız, maske, siperlik ve eldiven kullanımı, mağazalarımızın farklı köşelerinde bulunan el dezenfektanlarının gün içinde düzenli kullanımı, mağaza içi dezenfeksiyon gibi tüm hijyen önlemleri için detaylı eğitimler aldı. Aramıza mesafe koymamız gerekse de tüm hijyen önlemlerimizi sizlere en iyi hizmeti sunabilmek adına en üst seviyede aldık ve sizleri karşılamaya hazırız. 

ZİYARETÇİLERİNİZİ KORUMAK İÇİN MAĞAZALARDA ALDIĞINIZ ÖNLEMLER NELERDİR?

Bizim için mağazalarımız; yeni deneyimlere cesaret edilen, en trend güzellik ve cilt bakımı tavsiyelerine kolayca ulaşılabilen bir oyun alanı. Ancak bir süre için bazı kuralları hepimizin sağlığı ve güvenliği için farklılaştırmamız gerekiyor. Aşağıda, küresel ölçekte etkisini sürdüren COVID-19 durumu kapsamında,  herkesin sağlığını korumak adına aldığımız önlemleri görebilirsiniz. Sağlığınız ve güvenliğiniz en büyük önceliğimiz.Güvenli alışveriş deneyimi için mağazalarımızda aynı anda belirli sayıda ziyaretçi ağırlayabiliyoruz. Alışverişe başlamadan önce el hijyeniniz için dezenfektanlarımızı kullanmanızı öneriyoruz.Mağazalarda maske kullanımı zorunludur. Mağazalarımıza girmeden önce maskenizi takmanızı rica ediyoruz.1,5 m sosyal mesafe hepimizi korur. Sağlığınız ve güvenliğiniz için sosyal mesafenizi korumanızı rica ediyoruz.Mağazalarımız ve tüm deneme ürünlerimiz, düzenli bir şekilde dezenfekte edilmektedir.Herkesin güvenliği için yakın temas gerektiren aktiviteleri ve mağaza içi servislerimizi bir süreliğine durdurma kararı aldık.Teması azaltmak için ödemelerinizi temassız kredi kartı ile yapmanızı tavsiye ediyoruz. Pos cihazlarımız düzenli olarak dezenfekte edilmektedir.Cadde üzerinde bulunan mağazalarımızda, mağazaya girmeden önce ateş ölçümü yapılacaktır. Mağazalarımızda tüm deneme ürünlerimiz dezenfekte edilmiş ve koruma amaçlı kaplanmıştır. Güzellik uzmanlarımız, ürün ve renk seçenekleriyle ilgili tüm sorularınız için her zamanki gibi yanınızda olacaktır.Hijyen tedbirlerini açık şekilde gösteren kılavuzlar mağazalarımıza konumlandırıldı. Ayrıca mağazamıza giriş yapmadan önce güzellik uzmanlarımız sizleri içeride uyulması gereken kurallar konusunda bilgilendirecektir. 

MAĞAZAYA ÇOCUĞUMLA BERABER GELEBİLİR MİYİM?

Küçük ziyaretçilerimizi çok seviyor, onları en az sizin kadar mağazamızda ağırlamaktan memnuniyet duyuyoruz. Bu süreçte herkesin sağlığını gözetmek adına çocukların da ebeveynleri gibi mağazaya girdiklerinde ellerini dezenfekte etmelerini ve maske takmalarını rica ederiz. Mağaza hijyenini tam anlamıyla korumak adına ebeveynlerin de çocuklarını bu konuda takip etmelerini hassasiyetle vurguluyoruz.

 MÜŞTERİLERİNİZE MASKE VERİYOR MUSUNUZ? 

Sizlerin ve ekip arkadaşlarımızın sağlığını korumak için hijyen önlemlerimizi en üst seviyede aldık. AVMlere ve mağazalarımıza girişte maske kullanımı zorunludur. İhtiyaç duyulduğunda güzellik uzmanlarımız sizlere maske temini konusunda yardımcı olacaktır.


SIK SORULAN SORULAR - SİPARİŞLERİM

MAĞAZALAR KAPANMADAN ÖNCE ALDIĞIM BİR ÜRÜNÜ ŞİMDİ İADE ETMEK İSTİYORUM. BU MÜMKÜN MÜ?

 Normal koşullarda ürün iade prosedürümüz 14 gündür. Ancak bu olağandışı süreçte, alışveriş memnuniyetiniz için bu süreyi esneterek, mağazalarımızın tekrar açılış tarihi 1 Haziran’dan itibaren 30 güne çıkardık. Eğer ürününüzü, 19 Mart tarihinde mağazalarımız kapanmadan 14 günden daha kısa bir süre içinde aldıysanız, ürünü açıp kullanmamış ve paketinden çıkarmamış olmanız koşuluyla iade edebilirsiniz. 

KARANTİNA SÜRECİNDE SİPARİŞ ETTİĞİM ÜRÜNÜMÜ HALA ALMADIM. YARDIM EDİN LÜTFEN!

Hepimiz yeni ve hassas bir süreçten geçiyoruz. Bu özel dönemde, alışverişinizi sorunsuz ve en konforlu şekilde gerçekleştirebilmeniz adına elimizden geleni yapsak da, güzellik uzmanlarımızın sağlığını ve güvenliğini  korumak adına uyguladığımız sıkı hijyen önlemleri önceliğimiz oldu. Bu nedenle Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçtiğiniz halde yanıt alamadıysanız anlayışınızı rica ediyoruz. Ürününüzün olabildiğince çabuk size ulaşması için çalışıyoruz ve size en kısa sürede dönüş yapılacaktır. Müşteri Hizmetleri ile yeniden iletişime geçmek için: info@sephora.com.tr’ye mail atabilir veya 0850 288 3535 hattından ulaşabilirsiniz.

TESLİMAT SÜRELERİ NORMALİN DIŞINDA MI SEYREDİYOR?

Normal hayatlarımıza dönmek için hepimiz çok çalışıyoruz. Çok yakın zamanda hayat normale dönecek, biliyoruz. Ancak şu an hiç olmadığı kadar güvenlik faktörlerini gözetmeli, hijyen önlemlerini sıkı bir şekilde uygulamak zorundayız. #Evdekal süreci boyunca depolarımızda uyguladığımız tedbirleri sürdürdüğümüz için teslimat sürelerinde ne yazık ki gecikmeler olabilir. Siparişlerinizi teslim almak  için sabırsızlandığınızı biliyoruz ve ürününüzün olabildiğince çabuk size ulaşması için çalışıyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

SIK SORULAN SORULAR - HİZMETLER

BENEFIT KAŞ ŞEKİLLENDİRME SERVİSİ NE ZAMAN YENİDEN AÇILACAK? 

Sizlere kaş şekillendirme servisimizle göz alıcı bir güzellik deneyimi sunmayı çok özledik. Ancak bir süre, resmi yönergeler doğrultusunda sizin ve güzellik uzmanlarımızın güvenliği için servislerimizi değiştirmemiz gerekiyor. Sosyal  mesafe hepimizi korur. Bu sebeple, yakın temas gerektiren aktiviteler ve mağaza içi servislerimize bir süreliğine durdurma kararı aldık. Tüm mağaza içi servislerimiz ile birlikte Benefit Kaş Şekillendirme Servisimiz de başladığında sizleri Sephora kanalları üzerinden bilgilendireceğiz. 

ÜRÜNÜ SEÇİP, TEST ETME SÜRECİNDE BANA SUNULAN DESTEĞİNİZDE YENİ UYGULAMALAR VAR MI? 

Mağazalarımızda iyi bir güzellik deneyimi yaşamanız ve ürünleri yakından inceleyebilmeniz adına size ideal bir ortam sunmayı hedefliyoruz. Ancak mağazalarımızdaki güzellik deneyiminin hem sizler hem de güzellik uzmanlarımız için güvenli bir şekilde devam edebilmesi için çok dikkatli olmamız ve ürün deneme koşullarını yeniden düzenledik. Güzellik uzmanlarımız, ürün ve renk seçenekleriyle ilgili tüm sorularınız için her zamanki gibi yanınızda olacaktır. 

 MAĞAZALAR YENİDEN AÇILACAĞINA GÖRE KAMPANYALARINIZ OLACAK MI? 

Bu sorunuza karşılık bir gözünüzün daima mail kutunuzda olmasını öneririz. Eğer Sephora Sadakat Programımızın bir üyesiyseniz kampanyalarımızdan anında haberdar olabilirsiniz. Eğer henüz bir Sephora kartınız yoksa Sephora.com.tr’ye yeni üye olduğunuzda üyelik koşullarını kabul ederek Sephora Sadakat Programımıza kolayca üye olabilirsiniz veya dilerseniz Sephora mağazalarından da alışverişlerinizle beraber Sephora Sadakat Programı başvurusu yapabilirsiniz. Sephora Sadakat Programı ayrıcalıkları için sephora.com.tr’yi ziyaret edebilir veya mağazamızda güzellik uzmanlarımıza danışabilirsiniz. 

MAĞAZALARINIZIN KAPALI OLDUĞU SÜREÇTE DOĞUMGÜNÜ HEDİYEMİN SÜRESİ DOLDU. TEKLİFİN SÜRESİNİ UZATABİLİR MİSİNİZ? 

Merak etmeyin. Mağazalarımızın kapalı olduğu süreç içerisindeki tüm doğum günü hediyelerininin geçerlilik süresi uzatıldı. Orijinal boy doğum günü hediyenizi Temmuz ayının sonuna kadar mağazamıza giderek teslim alabilirsiniz. Doğum gününüz kutlu olsun! 

SEPHORA KARTIMDAKİ %10 İNDİRİMİMİN SÜRESİ DOLDU. GEÇERLİLİK SÜRESİNİ UZATABİLİR MİSİNİZ?

Merak etmeyin. Mağazalarımızın kapalı olduğu süreçte aktif olan bütün indirimlerin kullanım süreleri uzatıldı. Temmuz ayının sonuna kadar mağazalarımızda indiriminizden faydalanabilirsiniz.