Sephora Efsanesi

Eşsiz bir kavram

Dominique Mandonnaud 1969’da ilk parfümerisini açtığında, parfüm ve kozmetik ürünleri tezgahların ardına gizlenirdi ve göz korkutucu satış temsilcileri tarafından kıskanç bir şekilde korunurdu. Mesaj açıktı. Denemeden önce satın alın! Mandonnaud güzelliğin satılış biçiminde devrim yaptı. Güzellik ürünlerini tezgahların ardından alıp, öne, merkeze yerleştirdi. Müşterilere dolaşma, deneme, dokunma, koklama ve özgürce keşfetme özgürlüğü verdi.

Zamanı gelen bir fikir

Bu cüretkar bir fikirdi. Ve başarılı. Sephora modeli perakende güzellik endüstrisini değiştirdi. Bugün herhangi bir Sephora’ya girdiğinizde duyusal, heyecan verici ve eğlendirici bir dünyaya dalarsınız. O eski tip satış temsilcileri ortadan kalkalı çok oldu ve onların yerini alan, tavsiye ve fikir paylaşan güzellik uzmanları deney ve öğrenme için eşsiz bir ortam ve kendi özgün güzelliğinize erişebileceğiniz bir yer sundular.

S+

Sephora’nın özel markası S+, Sephora’nın tüm cesaretini, yaratıcılığını ve üstünlüğünü somutlaştırıyor. Heyecan verici olduğu kadar erişilebilir, üstün olduğu kadar duyusal nitelikte, kuralları değiştiren ürünler. Her ruh haline, her arzuya yönelik 365 ruj renginde olduğu gibi, S+ ürünleri sizi ortaya çıkıp oynamaya teşvik ediyor!

Rakamlarla Sephora:

  • 17.000 listeli ürün
  • Her yıl Champs-Elysées amiral gemisi mağazasına giden 6 milyon ziyaretçi (Eiffel Kulesi ziyaretçilerinden daha fazla!)
  • Fransa’da yaklaşık 300, dünya genelinde yaklaşık 1.700 mağaza,
  • 4.000’i Fransa’da olmak üzere 25.000 çalışan.

1997’den beri yüksek prestijli LVMH ailesinin bir parçası olan Sephora mağazaları günümüzde tüm Avrupa’ya, Kuzey ve Güney Amerika’ya, Orta Doğu’ya ve Asya’ya yayılmış durumda. Hem kalitesi, orijinalliğiyle Sephora’nın en çok satanlarından biri olan kendi S+ markamızla, hem de piyasa lideri güzellik websitemiz www.sephora.com’la aynı tempoyu sürdürüyoruz. Hangi yenilik olursa olsun, rakiplerimizin yetişmekte zorluk çekeceği şekilde yapıyoruz!

Güzel bir gelecek

Her gün sorular soruyoruz ve ilerliyoruz. Cesaretimizle her zaman yeni yetenekler ve yeni piyasalar kazanıyoruz. Bir kereye mahsus dahiyane tasarımcı işbirlikleriyle ilham yaratıyoruz. Kaş veya tırnak barları gibi yenilikçi mağaza içi hizmetler ve en iyi sadakat programıyla memnun ediyoruz.

Sephora kudretli bir şekilde büyüyor. Ama esas fikir değişmiyor: müşterilerimize eşsiz bir alışveriş deneyimi ve bir keşif, duyusallık, eğlence ve uzmanlık yeri sunmak. Ve herkese her zaman heyecan vaat etmek.