Repetto

Repetto

Zarafetin Peşinde Repetto, her gün dans sanatının kutsallığıyla yorulan, yetenekli kadınlara ilham kaynağı oluyor. Repetto’nun ilk kokusunu üretirken markanın efsanevi değerlerinden yola çıkarak, küçük kızların rüyalarını süsleyen ve yetişkinlerin dik durmalarını sağlayan cazibeli balerinlerinden ilham aldığı belirtiliyor. İlham Kaynağı 1947 yılında, Rose Repetto’nun dansçı ve koreograf olan oğluna yaptığı bale ayakkabılarıyla birlikte adını duyuran Repetto markası, adeta Fransız sanatçıların ikonu haline geldi. O yıllarda tersyüz tekniği ile özel olarak üretilen ayakkabılar, büyük bir çıkış yaparak, baş balerinler olmak üzere tüm balerin ihtiyaçlarını karşılayan tek marka oldu. Marka, 1999 yılında Jean-Marc Gaucher’in CEO olarak yönetime geçmesiyle birlikte, eski gücüne kavuştu. 2012 itibariyle marka tarafından hazırlanan deri ve 20 parçalık hazır giyim koleksiyonu, dans temasındaki çağdaş dönüşümle yeniden yorumlandı. Koleksiyonda baleye gönderme yapan, sırtta bağlanan süveterler, belde kısa kabarık ve katlı etekler, Repetto değerleriyle hayata geçti. Her ay Opéra de Paris’deki performanslar için hazırlanan tütüler Repetto vitrilerinde sergilenerek, görenleri çocukluk anılarına götürüyor.

Yenilikler